onsdag 17. april 2013

Svart kvitt portrett

Nå har eg drevet og redigert eit par bilder i photoshop. Først lagde eg det svart kvitt, og deretter jobbet eg litt med "finjusteringer" som eg har forklart i innlegget under. Svart kvitt profil bilder blir ofte best, eller ivertfall enklest å ta bilder av ettersom du slipper å tenke på farger. Du konsentrerer deg meir om lyset, og dermed blir bildene bra.








Dette er det bildet eg blei mest fornøyd med. Eg liker godt gleden i bildet, og at jenta frisker opp den kjedelige bakgrunnen med eit livlig uttrykk. Det er store kontraster mellom lyse og mørke flater, og det er med på å gjøre bildet innteresangt. Teksturen på veggen bar gir også kontrast til jenta. Lyset som kommer ned på ho gir ein effekt av håp og drømmer. Her står jenta i profil.


Her blei himmelen og håret litt lyst, og eg føler jenta forsvant litt. Står i 3/4 profil.


Orginalen 


For å bryte litt i "freden" i bildet valgte eg å legge på knall rosa på munnpartiet. Som du ser har eg ikkje lagt det forsiktig oppå leppene, men ville gjøre det litt meir "ufint". Dermed blei det kontraster mellom farger, og fine linjer og abstraktet. Jenta er i fokus, mens bakgrunnen er duset. Det gjør at me får fokus på personen, og holder oss til det. Står i 3/4 profil.

Orginalen


Og så var vi i fotostudio, og her er eit bildet. vi gjorde det samme, tok bilder med farger og redigerte det i photoshop. 




Ideen i bildet var å smile, men være deg sjølv. For å få spenning varierte vi høyden på personenen, og lot jenta sitte på ein stol i midten. Det er kontrast mellom den kvite sjorta og dei svarte klærne. Alle står i enface, men vrir litt på vinkelen på hodene slik at det ikkje blir så "kunstig" oppsatt.

Orginalen